Advertisement

Responsive Advertisement

Tasneem Patchure Bantu Masalah Tidur Dan Kahak Anak Kecil

Masalah utama ibu bapa adalah berkaitan dengan anak. Anak tak cukup makan, anak tak nak susu, anak tak sihat malah anak tak nak tidur pun boleh jadi masalah besar buat ibu bapa. Ibu bapa yang inginkan anak sentiasa sihat semestinya sangat risau jika apa-apa berlaku pada anak-anak mereka.

Pernah tak korang mengalami anak sering batuk dan selsema yang berpanjangan? Untuk bayi di bawah satu tahun, sebarang ubat batuk adalah dilarang. Makin runsing pula ibu bapa yang menjaganya. Ada pula si abangnya tak nak tidur malam. Asyik la bermain sepanjang masa tak kira waktu. Pening terus ibu bapa dibuatnya.


TASNEEM PATCHURE BANTU MASALAH KAHAK DAN TIDUR ANAK

Baru-baru ini Tasneem Naturel telah mengeluarkan produk terbaru yang berkesan untuk anak-anak yang mengalami masalah tidur dan jugak kahak serta selsema. Produknya diberi nama Tasneem Patchure yang mempunyai dua jenis kegunaan yang berbeza.


CF-Patch Bantu Redakan Batuk



CF-Patch Patchure ni digunakan untuk meredakan batuk serta melancarkan pernafasan. Mempunyai bahan-bahan herba seperti Tendrilleaf & Chekiang Fritillary Bulb yang berupaya untuk bantu menurunkan suhu panas tekak yang menjadi punca kepada batuk. Akar Indigowood dan Whiteflower Hogfennel Root pula menjadikan tekak lebih selesa dan membebaskan kahak.


Selain itu, ramuan lain seperti Heartlef Houttuynia Herb menjadi penyahtoksin di dalam badan dan Pepperwed dan Apricot Seed pula membantu melancarkan dan melegakan paru-paru.



Penggunaan CF-Patch sesuai untuk anak seawal bayi dan cara menggunakan CF-Patch ni hanya tampal di bahagian dada atau di bahagian belakang badan anak. Tampalan mestilah pada kulit untuk penyerapan herba-herba terus ke dalam kulit. Setiap pek mempunyai 6 keping pelekat yang mudah untuk digunakan.


Sleep Tight Patchure Bantu Masalah Tidur Anak




Sleep Tight Patchure pula membantu anak kecil seawal usia 3 tahun untuk tidur di malam hari. Ada anak-anak yang sukar tidur kerana terlampau aktif tapi sebenarnya sudah kepenatan. Sleep Tight Patchure ini akan membantu anak-anak kecil untuk mendapatkan tidur yang berkualiti.

Mempunyai bahan seperti Thinleaf Milkwort dan Silk Tree Albizia Bark yang dapat membantu meningkatkan kualiti tidur dan memori serta bertindak sebagai anti-depresi. Amber dan Raw Dragon Tooth dapat menenangan saraf, serta melancarkan peredaran darah dan mengurangkan keradangan.



Ada juga ramuan bahan seperti Spine Date Seed dan Caulis Polygoni Multiflori yang membantu menyah kan angin dalam badan serta Angelica Dahurica & Lotus Plumule yang berfungsi sebagai antipiretik untuk kurangkan demam dan meredakan sakit-sakit pada badan.


Sleep Tight Patchure ini sesuai digunakan untuk anak-anak yang mempunyai masalah jadual tidur yang tidak teratur, dan mengalami masalah keresahan ketika tidur serta kerap terjaga dari tidur. Patch ini bukan sahaja digunakan untuk anak-anak malah boleh juga digunakan untuk golongan dewasa yang mengalami tidur yang kerap terganggu. 


Cara untuk menggunakan Sleep Tight Patchure ini mudah dengan hanya menampal pada kawasan kulit yang bebas daripada rambut, losyen dan juga minyak. Tampalan Sleep Tight Patchure ni mestilah pada titik akupuntur sama ada di bahu, belakang, pinggul dan juga pergelangan tangan. Penggunaan disarankan selama 6-8 jam waktu tidur malam.

Setiap pek Sleep Tight Patchure mempunyai 36 keping dan boleh digunakan seisi keluarga bermula umur 3 tahun.


Kenapa perlu pilih Tasneem Patchure? 


  • Tak Berbau Kuat 

    Tidak seperti pelekat perubatan yang dijual di luar; yang mempunyai bau herba yang kuat dan keras. Tasneem Patchure tidak menyebarkan bau sehingga satu bilik berbau herba


  • Tiada Kesan Gam

    Tidak meninggalkan kesan lekatan gam pada badan. Gam yang digunakan tidak terlalu kuat sehingga menyakitkan anak-anak ketika mencabutnya.


  • Bebas toksin & Lulus FDA

    Diyakini selamat untuk kegunaan bayi dan kanak-kanak kerana ramuannya adalah 100% dari herba semula jadi dan bebas kimia.

LIHAT!! NEELOFA PUN DAH CUBA TASNEEM PATCHURE PADA ANAKNYA BILAL




Dapatkan Tasneem Patchure di laman web atau di media sosial serta agen Tasneem Naturel yang sah!

Tasneem Naturel

Website: 
Tiktok:

Post a Comment

0 Comments