Advertisement

Responsive Advertisement

11.11 Double Digit Sales Di PG Mall, Tak Senang Duduk Jadinya!

11.11 Double Digit Sales Di PG Mall,  Tak Senang Duduk Jadinya!


Ehem! Masih tercari-cari ke nak shopping online apa tu? Muncul jer tarikh keramat, mesti berganda-ganda sale yang muncul kan? Sampai rambang mata nak pilih, sudahnya pening nak pilih platform yang mana satu ni untuk shopping dengan harga yang berbaloi...kan?


Well, IQ sendiri tengah ushar-ushar satu platform ni. Bagus juga ada banyak platform shopping ni, boleh bandingkan harga mana yang paling terbaik dan berbaloi. Jadinya, IQ cuba lihat di PG Mall, salah satu platform shopping online yang kini makin dikenali oleh pembeli barangan online mahupun peniaga tempatan bagi menjual barangan mereka.

TOP 3 Best E-Commerce Site di Malaysia!

PG Mall ni adalah platform E-Commerce No.1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak 2017. PG Mall kini berada di tangga Top 3 dalam E-Commerce Site di Iprice Insight Report dan menjadi pesaing hebat di antara E-Commerce Site dari luar negara.

Top 3 E-Commerce Website di Malaysia



11.11 Double Digit Sales Gold Jewellery Day!!

Weehuuu! Amboi IQ, kemain seronok yer. Mana tak nya, emas dan wanita berpisah tiada. Dah lama tak beli emas ni. Agak-agak ulangtahun perkahwinan dah nak hampir, boleh la bodek-bodek cik abang beli emas kan? Gituuu. 


Lagi-lagi di PG Mall ada menjual emas dan semestinya ada tawaran hebat menanti kita semua! Di PG Mall kini menawarkan potongan dengan memasukkan code mengikut jenama. Dengan potongann yang diberikan, boleh la pujuk cik abang beli hadiah advance untuk kita. eh? Contoh ajer tu, nak ikut pun tak apa. haha!

Tawaran 11.11 Double Digit Sales Gold Jewellery Day sedang berlangsung sekarang bermula 10 sehingga 12 November 2020. Apa lagi? Cepat-cepat ushar, masa dah nak time! Klik link di sini terus shopping emas korang!

Guna code yang berikut untuk dapatkan potongan barangan kemas yang lebih menguntungkan!

PGJewel - KBBM30
Aurora - FPX10
Tai Fook - KBBM30
PG Gold Museum - FPX10

Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) 

Salah satu inisiatif terbaik bagi IQ apabila wujudnya kempen seperti ini bagi menaikkan industri barangan buatan Malaysia. Apatah lagi kita berada di dalam situasi yang agak kacau bilau dengan virus yang melanda dunia, lebih baik kita menyokong industri ekonomi tempatan dengan membeli barangan buatan negara kita sendiri. Betul tak?

Kini, di PG Mall giat melancarkan Kempen Beli Barangan Malaysia bermula sejak Julai 2020 lagi sehinggalah Disember 2020 nanti. Sokong dengan membeli barangan buatan Malaysia sebab barangan kita juga setanding dengan barangan luar negara dan semestinya ianya membantu peniaga mahupun pengeluar di Malaysia meningkatkan kembali ekonomi negara.

Terlampau banyak barangan buatan tempatan yang boleh kita dapati di PG Mall ni. Barangan keperluan bayi, keperluan dapur mahupun harian, barangan kereta dan ubat-ubatan juga ada. Jangan risau! Mesti ada promosi hebat juga untuk KBBM ni, tak kan la barangan tempatan tak ada promosi kan? Orang kita memang suka sangat dengan promosi-promosi ni kan. 






Haaa! Gunakan kod promosi seperti KBBM20 Off dengan pembelian sekurang-kurangnya RM50 dan juga KBBM30 Off dengan pembelian sekurang-kurangnya RM100 Siapa kata Malaysia tak ada barangan berkualiti, kalau nak tahu jenama apa yang ada, korang boleh layari link ni dan cari barangan kegemaran korang di sana yer.

Super-Brand Store


Mesti korang suka barangan yang berkualiti. Sama seperti IQ! IQ suka beli barangan berkualiti sebab lebih tahan lama untuk digunakan. Di PG Mall, barangan seperti keperluan rumah, barangan kecantikan, barangan kelengkapan rumah, barangan elektronik mahupun fashion juga ada untuk korang cuci mata.

Terdapat jenama seperti Nestle, Crocs, GINTELL, Focus Point, G2000, REVLON, Vivo Malaysia, Sketchers Malaysia dan sebagainya yang turut menawarkan harga yang berbaloi sempena 11.11 Double Digit Sales kali ni! Kalau tak grab kali ni, tak boleh tidur malam rasanya ni. 




Lagipun sekarang kan tengah PKPB? Nak shopping dekat mall pun susah, sebab mesti tak boleh nak tinggalkan anak-anak dekat rumah. So, baik kita shopping barangan kegemaran kita ni dekat PG Mall, lebih mudah, dan selamat untuk kita shopping. Beli dan tunggu barang sampai ke muka pintu rumah korang.

 Apa yang korang tunggu lagi?  Jom cepat-cepat shopping online sebelum sale hilang. Layari web PG Mall di https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=717 bagi melihat pelbagai potongan harga untuk barangan yang terpilih.

Lawati media sosial PG Mall untuk info terkini.
#PGMall  #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #1111sales #superbrandstore #Stayathome

Post a Comment

8 Comments

  1. Geram je nak beli Sketchers..semalam duk usha-usha sport shoes tapi tak ada size kita..

    ReplyDelete
  2. Banyak dah masuk chart, rugi lak kalau tak checkout. Tawaran hebat belaka

    ReplyDelete
  3. Banyak tawaran pg mall ni.. Dh pernh beli bnyak brg dekat sini

    ReplyDelete
  4. Done membeli.. tggu barang sampai.. ada yg dah sampai

    ReplyDelete
  5. Bila sale ni, memang tangan pun gatal nak pilih itu ini masukkan ke dlm cart.
    done beli, tunggu brg sampai.

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)