Advertisement

Responsive Advertisement

Prestige V Membantu Masalah Dalaman Wanita

Wanita selalu dikaitkan dengan masalah dalaman yang tak berkesudahan, sehinggakan ada yang mengatakan ianya boleh menyebabkan pasangan hilang rasa sayang. Rasa macam kejam sangat kan? Tapi ini adalah fakta yer semua. Tak semua tapi memang ADA terjadi di sekeliling kita ni.

Masalah dalaman wanita tidak hanya pada kekurangan tenaga untuk melakukan aktiviti seharian, tetapi juga masalah kitaran haid yang tidak teratur, kekurangan kolagen dalam badan yang menyebabkan kulit kelihatan kusam dan nampak tua dari umur yang sepatutnya.


Oleh itu, IQ nak suggest dekat korang satu produk ni yang IQ pun sedang amalkan iaitu Prestige V. Prestige V ni merupakan satu makanan tambahan untuk korang amalkan bagi mengekalkan keseimbangan hormon dalaman wanita. Prestige V ni sesuai diamalkan tidak mengira usia kecuali wanita hamil dan yang berumur 18 tahun dan ke bawah.

Bahan-bahan yang terdapat dalam Prestige V juga merupakan bahan-bahan aktif yang berasaskan sumber fittoestrogen semula jadi seperti Kacip Fatimah, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, Soy Isoflavone dan Licorice. Bahan-bahan ini membantu;

  • Menjadi agen anti-penuaan
  • Melawan radikal bebas dan tekanan oksidatif
  • Meningkatkan pengeluaran kolagen dan mengurangkan kedutan
  • Mengetatkan otot faraj
  • Menganjalkan payudara dan punggung
  • Pencegahan penyakit mata yang berkaitan dengan usia

Selain itu, bahan aktif yang terdapat di dalam Prestige V juga seperti campuran ekstrak herba yang dipatenkan iaitu Estrog-100. Campuran Cynanchum wilfordii, Phlomis umbrosa dan Angelica gigas yang berfungsi untuk mencegah insomnia, kulit atau mata kering, kekeringan faraj, osteoporosis, sakit otot sendi dan gejala menopous yang lain. Campuran ni juga diteliti secara klinikal yang disokong oleh pelbagai kajian manusia serta berkualiti tinggi dan diiktiraf FDA dan agensi kesihatan lain.




Ekstrak blackcurrant, bit merah, likopen dan juga frukto-oligosakarida turut menjadi bahan-bahan aktif yang menjadi kesihatan kulit dan umum. Bahan-bahan ini kaya dengan vitamin C dan meningkatkan sistem imun badan serta membaiki dan menyuburkan kulit.

Hasil yang boleh kita dapat jika mengamalkan Prestige V ni termasuklah;

  • Dapat menghilangkan Ketidakselesaan Ketika Haid
Prestige V membantu menjadikan kitaran haid dengan teratur, mencegah kekejangan perut dan edema semasa haid, serta membantu mengawal emosi ketika tempoh haid tersebut.
  • Penjagaan Selepas Bersalin dan Keremajaan Faraj
Ia dapat mempercepatkan proses pemulihan selepas bersalin di samping membantu mengetatkan kembali otot faraj serta mengurangkan masalah faraj kekeringan. Selain itu, ia juga meningkatkan kekuatan tisu payudara.
  • Meningkatkan Kecergasan & Menggalakkan Proses Penuaan Yang Sihat
Prestige V memperbaiki gejala menopous seperti berpeluh malam, tidur tak lena, kekeringan faraj, ketidakselesaan sendi, perubahan emosi, kegelisahan dan keletihan. Selain itu, ia juga membantu menyuburkan kulit dan mengurangkan tanda-tanda penuaan kulit.

Berbentuk serbuk



Cara Pengambilan Produk Prestige V:

  • 1 sachet setiap hari sebelum sarapan atau makan malam
  • Kemam atau bancuh dengan 50-80ml air
  • Lebihkan minum air masak.
  • Elakkan pengambilan caffein dan gula berlebihan

Untuk Maklumat lanjut atau pembelian..Boleh Dapatkan Prestige V di bawah:

Facebook 

https://facebook.com/ahdawellness 

Instagram 

https://Instagram.com/AhdaWellness 

Telegram Channel

 https://t.me/ahdawellness 

Tiktok 

https://TikTok.com/@ahdawellness 

Youtube Channel 

https://YouTube.com/c/AhdaWellness 

Twitter 

https://Twitter.com/AhdaWellness 

Whatsapp 

+6011-55533229

IQ dah cuba, korang bila lagi?

Post a Comment

0 Comments