Advertisement

Responsive Advertisement

Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro

"U, tolong urut belakang ni sikit. Rasa macam salah tidur la, sakit sangat" - Si Suami

"Meh I urutkan dengan Garci Pro ni, I baru dapat produk ni daripada kawan I, katanya bagus" - Si Isteri

"Haa, boleh la cuba" - Si Suami

Selepas beberapa minit...

"Macam mana rasa? Kurang sikit?"- Si Isteri

"Lega sikit rasanya."- Si Suami

"Kalau macam tu, bagus la. Boleh tahan jugak produk Garci Pro ni ek" - Si Isteri


Ini dialog IQ bersama suami beberapa hari lepas. Kisahnya bila suami IQ mengadu sakit bahu kirinya disebabkan salah posisi masa tidur malam sebelumnya. IQ yang pernah rasainya sebelum ni memang dah terbayang-bayang sakitnya macam mana. Memang tak selesa sepanjang hari! Nak toleh kiri kanan, memang rasa nak menangis! Tapi untung suami IQ sebab bila time dia sakit bahu ni, IQ baru dapat produk baru untuk dicuba. Memang kena dengan masanya. Dah suami mengadu sakit kan? Tak kan nak dibiarkan pula.


Menderita Masalah Lutut Sejak Tahun 2010

IQ pula dari dulu ada satu masalah ni. Disebabkan dulu IQ aktif naik gunung, kini IQ menderita sakit lutut disebabkan kesan hentakan pada lutut masa turun dari gunung pada tahun 2010. Kesan jangka masa lama kembali pada tahun 2018 dan berlarutan sehingga kini terutamanya bila berat badan IQ bertambah. Nak kuruskan badan dalam tempoh masa yang singkat pastinya sukar lebih-lebih lagi kesuntukan masa bekerja dan menguruskan rumah tangga. 

Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro

Lutut IQ akan mudah terasa kebas apabila bersimpuh ataupun bengkok dalam beberapa minit sahaja. IQ terpaksa mengubah keadaan lutut IQ berulang kali untuk mengelakkan lutut IQ kebas. Adakalanya sakit lutut datang menyerang, memang IQ langsung tak dapat nak tidur malam. Langsung tak selesa. Terpaksa letakkan bantal untuk tinggikan kaki IQ bagi mengurangkan kesakitan pada masa tu. 


Masalah sakit lutut kini memang kerap menyerang disebabkan berat badan IQ yang berlebihan. Tambahan pula, dengan memikul anak kecil setiap hari, pastinya memberi kesan yang lebih teruk. Sebelum ni juga, IQ pernah berurut pada bahagian kaki IQ, memang tukang urut pun geleng kepala dengan keadaan lutut IQ yang sangat bermasalah pada masa tersebut.

Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro

Sakit Lutut Beransur Hilang Apabila...

Tapi bila diperkenalkan dengan Garci Pro ni, masalah lutut IQ beransur-ansur hilang. Bukanlah boleh hilang sekelip mata tapi dengan penggunaan secara kerap, akan mengurangkan dan menghilangkan rasa sakit dan sengal pada lutut IQ ni. IQ akan sapu pada lutut IQ setiap 4 jam sekali disebabkan sakit IQ lebih dari tempoh setahun. Kalau sakit yang dialami kurang dari 6 bulan, sapuan gel mesti pada 3 waktu iaitu waktu pagi, tengahari dan malam bagi mendapatkan kesan yang optimum. 


Garci Pro ni ada enam jenis herba yang terkandung di dalamnya iaitu:

  • Minyak Kayu Putih
  • Epal Hijau
  • Daun Teh
  • Aloe Vera
  • Peppermint
  • Minyak Argan
Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro


1 tube Garci Pro ni mempunyai 100ml kandungan gel. Dengan kandungan Garci Pro yang istimewa ni menjadikan ia rasa sejuk dan tidak panas apabila memakainya. Garci Pro ni berbentuk gel dan ia mudah meresap ke dalam kulit dan langsung tak melekit. Tak seperti krim atau gel sapuan yang lain.


Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro


Antara kelebihan lain yang ada pada Garci Pro Gel ini juga adalah:

  • Mempunyai kelulusan KKM dan selamat digunakan
  • Merawat saluran darah dan saraf yang rosak; penyebab kebas
  • Bau menyegarkan (aromaterapi)
  • Membantu melancarkan aliran darah di bahagian kebas
  • Membantu elak risiko strok dan serangan jantung mengejut
  • Membantu merawat sakit-sakit badan dan membuang angin dalam badan
  • Membantu melegakan kekejangan otot dan sendi
  • Membantu melegakan selsema dan pening kepala
  • Membantu melegakan perut dan senggugut

Cara menggunakan gel Garci Pro ni mudah sahaja...

1. Letakkan sedikit gel di telapak tangan dan ratakan

2. Sapu di tempat yang terasa kebas dan sengal-sengal

3. Gel ini akan meresap ke dalam kulit lalu membaik pulih sistem saraf dan pengaliran darah sekaligus mengurangka rasa kebas/sesemut pada kulit

4. Rasai kesannya dalam beberapa minit kemudian.

Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro

Jom kita ikuti video berkenaan manfaat Garci Pro oleh duta rasmi Garci Pro.



Kalau korang nak tahu penggunaan gel Garci Pro ni sesuai untuk golongan lelaki dan wanita yang mempunyai masalah yang berikut:

  • Selalu kebas dan lenguh anggota badan
  • Ada masalah lutut dan tumit
  • Ada penyakit darah tinggi dan strok
  • Ada masalah saraf
  • Aktif bersukan

Macam IQ, kesan sakit lutut akan melarat sehingga ke tapak kaki IQ terutamanya pada bahagian tumit. Rasa cucuk-cucuk macam tu setiap kali melangkah waktu awal pagi. Tapi bila IQ dah apply gel Garci Pro ni, Alhamdulillah...tiada lagi masalah sakit pada tumit kaki IQ setiap kali bangun dari tidur. Puas hati dengan hasil penggunaan Garci Pro ni. Korang pun patut cuba tau jika korang ada masalah sama atau masalah-masalah yang berkaitan di atas.

Sakit Lutut Dan Sengal Badan Hilang Dengan Garci Pro


1 tube Garci Pro berharga RM90 sahaja. Boleh didapati di laman web rasmi Garci Pro ataupun Instagram dan Facebook Garci Pro di bawah. 

Post a Comment

0 Comments