Thursday, June 20, 2013

#3 Hari Nangis Sekawan.

June 20, 2013 5

aku kau kenal
semalam
dan hari ni kita berpisah.
aku sedih
kau kau lagi sedih

kenangan kita tetap kenangan
aku harap kita dapat bersama lagi
lain masa lain hari
yang pasti
di hari kenduri
HAHA!

aku rindu kau farah
sebab kau yang selalu cari pasal dengan aku
sebab kau yang selalu bangkang cakap aku
sebab kau yang selalu apa-apa dengan aku

sebab tu aku rindu kau

dan wanie

wanie paling kental
setitis air mata pun aku tak nampak
tapi aku tahu dia tahan
dia tahan sebab
dia takut UTM banjir

aku rindu kau wanie
sebab kau jadi peneman domba aku
sebab kau jadi geng cari pasal dengan farah
sebab kau jadi orang tengah dalam segala hal

sebab tu aku rindu kau

aku rindu kalian sangat-sangat.

 

*cepatnya korang balik =’(

18f80f4cd95d11e29b1122000ae901a3_7

gambar terakhir kita terakhir kita. siang tadi.

farah

aku akan rindukan korang sangat-sangat. pasti!

Tuesday, June 18, 2013

#2 Kawan Kau

June 18, 2013 5
#2 Kawan Kau

kalau orang tanya
mengapa hanya bertiga?

yang aku mampu jawab
bertiga tu paling senang, paling mudah
bayangkan kalau bersepuluh
sepuluh kau nak jaga hati
sepuluh kau nak mengadu domba

aku
jenis kawan yang setia nak mati
aku kawan baik dengan orang yang baik dengan aku
aku kawan baik dengan orang yang mampu gelak dengan aku
dan juga menangis

kalau kau hanya ada kawan masa kau senang
kau akan rasa ‘nikmat’nya
terutama masa kau susah
terutama masa kau bercucuran air mata

nikmat kan?

kalau orang nampak aku tak selesa kawan dengan seseorang
kau akan tahu kenapa aku buat begitu
aku buat bersebab
ni bukan dendam
tapi senang saja nak jelaskan

sebab apa?

sebab dia tak nak pun kawan dengan kau
bila dia tahu kau orang susah
paham?

sebab dia nak cari orang masa senang dia.

senang.

 

#rawak.

Wednesday, June 5, 2013

Wordless Wednesday #43 Struggle!

June 05, 2013 2

89

kawan-kawan. kita hampir sampai ke penghujungnya.

sikit jer lagi!

Ayuh!

#finalyearwillendsoon

“don’t stop, don’t give up!”

sangat adorable kan?

dia adik saya.. *bluek~

#keduakalinyaposdiwallfbuntuksemangat!thanksawak!=)