Advertisement

Responsive Advertisement

Semester Yang Bakal Berakhir

Assalamualaikum…dan selamat hari jumaat!

hari ni IQ daftar subjek elektif untuk semester akhir IQ pada semester depan…pejam celik pejam celik da nak sampai ke penghujung sem, rasa macam baru semalam balik dari cuti semester yang panjang…sangat pantas tuntas masa berlalu kan?

awal bulan satu nanti akan bermula final exam, dan semester ni IQ hanya ada empat paper yang perlu hadap masa final nanti…jam kredit yang IQ ambik banyak tapi semester ni lebih banyak projek….paper examnya kurang…perkara tu akan terbalik menjelang semester depan…semester depan IQ akan menghadapi paper exam yang berderet….=.=…naseb ler..it’s better la, daripada hadap projek yang melambak dalam tempoh masa presentation final projek nanti….miamor=ummi (gambar lama)

planning all the things well, kalau tak manage masa, tak manage kerja betul-betul…boleh jadi haru biru jadinya, so….kepada adik-adik semua, tahun akhir ni bukanlah tahun yang boleh dibuat main-main lagi, kena jadi matang dan fokus pada matlamat sebenar kiter di kampus….tapi bila korang da masuk tahun akhir, mesti korang sedar punyer, sebab masing-masing akan jadi nebes nak hadapi tahun akhir kan? IQ pun rasa perkara yang sama…normal la tu…XD

sangat excited nak habes belajar, tapi dalam masa yang sama rasa sedih nak tinggalkan kawan-kawan yang super happening nih….kan? tinggal lagi satu semester, akan dimanfaatkan sepenuhnya bersama 3stooges dan rakan-rakan kelab yang lain….

lama tak menulis macam ni, eceli nak ambik mood buat kerja….okeh, da ada…jom buat kerja pulaks!

till then….bai..

*** entry panjang, rindu nak tulis dalam blog nih, eh…blog nampak lain kan? cari mood baru…sebab nak lupakan yang lama….I wish~
*** nak promote blog seorang kawan, tunggu masa je nih XD

Post a Comment

5 Comments

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)