Advertisement

Responsive Advertisement

Oxymel Khal In-Sanivir, Cuka Khasiat Untuk Diamalkan

Pernah tak korang sering mengalami batuk tidak berhenti, bahkan berlanjutan sehingga berminggu lamanya? Sejak berlakunya musim pandemik beberapa tahun lepas, kadar jangkitan batuk dan selsema seakan meningkat tinggi yang menyebabkan kita akan mudah untuk sakit. Kadar kesihatan kita seakan lemah untuk kekal sihat dalam jangka masa yang lama.

IQ juga mengalami seperti itu. Sejak pandemik, batuk, selsema dan demam mudah dijangkiti. Batuk dan selsema tu pula seakan rutin bulanan. Mana tak nya, angka jangkitan pun meningkat sejak beberapa minggu yang lepas dan kita sendiri disarankan oleh kerajaan untuk memakai topeng muka ketika berada di luar. 

Namun, kita perlulah mengambil langkah untuk menangani masalah kesihatan yang kian melanda di sekeliling kita. Sebagai contohnya mengamalkan pemakanan yang sihat dan juga menghindarkan diri daripada makan makanan yang tidak berkhasiat. Maklumlah sekarang pelbagai jenis makanan viral yang muncul dan kita pun senang untuk terpengaruh untuk merasai dan mencubanya. Betul tak?

Beberapa hari lepas, suami IQ mengadu sakit dada dan batuk. Kebetulan kawan IQ suggest satu produk yang diberi nama Oxymel Khal In-Sanivir yang berfungsi sebagai Pencegah Common Flu. First time ni IQ dengar tentang produk ni. Berkesan ke?


Oxymel Khal In-Sanivir 

Oxymel Khal In-Sanivir ni sebenarnya merupakan ramuan herba turun temurun sejak dahulu kala yang mengandungi perahan buah-buahan terpilih seperti kurma ajwa bagi menghasilkan cuka dan mengandungi ramuan khas seperti Madu Hutan Tropika, Ekstrak Daun Pudina dan Ekstrak Rumpai Laut bagi memberi kelegaan bagi individu yang sedang mengalami demam, selsema dan juga batuk. Sekaligus menghasilkan minuman cuka yang terbaik untuk diamalkan ketika tidak sihat.

Fakta menarik tentang Oxymeal Khal In-Sanivir

100% Tiada Bahan Kimia
100% Tanpa Bahan Pengawet
100% Tanpa Sebarang Gula 
100% Tanpa Sebarang Perisa
100% Tanpa Sebarang Pewarna

Kebaikan Mengamalkan Oxymel Khal In-Sanivir

  • Melegakan segala masalah dan gejala common flu
  • Sangat bagus bagi menyembuhkan selsema, batuk dan juga demam
  • Meredakan masalah sakit kepala, pening dan seumpama dengannya
  • Melancarkan saluran pernafasan yang tersumbat akibat selsema
  • Membuang angin dalam badan

Cara pengambilan Oxymeal Khal In-Sanivir




Bagi Dewasa:  1 sudu besar sekali minum dan diambil selepas makan. Minum dua kali sehari atau bila perlu sehingga gejala sembuh

Bagi Kanak-kanak berumur 4 tahu ke atas: 1 sudu kecil sekali minum selepas makan, dan minum dua kali sheari atau bila perlu sehingga gejala sembuh.


Pendapat suami IQ selepas menggunakan Oxymel Khal In-Sanivir, suami IQ amat menyukainya! Rasanya berangin disebabkan ekstrak daun pudina yang terdapat di dalam Oxymeal Khal In-Sanivir ni. Walaupun pada awalnya terasa perit ketika menelannya, ia memberi kelegaan serta merta selepas makan. Suami IQ mengamalkan Oxymel Khal In-Sanivir sehingga batuknya reda. Alhamdulillah berkesan dan bakal menjadi pilihan selepas ni.





Jika ada yang berminat nak cuba dan amalkan pati cuka Oxymel Khal In-Sanivir ni boleh dapatkannya di kedai Shopee di bawah:

Post a Comment

0 Comments