Advertisement

Responsive Advertisement

Shopping Online Murah Di PG Mall

Shopping Online Murah Dan Berbaloi di PG Mall


Kaching! Kaching! Terasa macam kedengaran duit masuk tabung atau keluar tabung tu? Haaa...Nak berbelanja kan? Mestilah duit keluar tabung. Tapi kalau korang pandai berbelanja, silap-silap dapat duit masuk tabung tu balik. Betul tak? Ehem..mesti lagi seronok nak berbelanja.

Siapa jer tak suka shopping kan? Nak shopping mestilah ada tempat shopping. Selalu korang shopping kat mana? Dekat mall atau dekat online? IQ sekarang lebih suka shopping online SEBAB IQ kan ada anak kecik. Susah la kalau nak bergerak dengan baby lagi kan, lagi-lagi musim Covid ni..so...sekarang IQ lebih prefer shopping online jer sebab semuanya di hujung jari jer. Klik itu ini, esok lusa sampai la barang depan mata.

Lagi satu kelebihan nak shopping online ni, IQ boleh banding harga barang dengan banyak kedai yang IQ suka. Bandingkan harga dan review yang terbaik untuk setiap barang yang hendak dibeli supaya barang yang kita beli dapat memuaskan hati kita bila dah sampai kat tangan. Barulah kita tak kecewa dengan barang yang dibeli tanpa perlu ke kedai.

By the way, korang pernah dengar tempat shopping online yang diberi nama PG Mall? Pernah? Tak pernah? Kalau tak pernah dengar, meh IQ cerita serba sedikit tentang PG Mall ni. Jangan lupa siap-siap tabung yer. Kot-kot tak sabar nak shopping lepas ni. 

PG Mall? Apa Tu?

Shopping Online Murah Di PG Mall
Kalau korang nak tahu, PG Mall ni adalah platform E-Commerce No.1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak 2017. PG Mall kini berada di tangga Top 3 dalam E-Commerce Site di Iprice Insight Report dan menjadi pesaing hebat di antara E-Commerce Site dari luar negara. PG Mall ni juga adalah satu-satunya platform E-Commerce tempatan di Malaysia yang berkonsepkan Consumerchant. 

Consumerchant? Apa pula tu kan? Consumerchant ni adalah satu konsep bisnes yang diamalkan oleh PG Mall bagi menggalakkan pembeli menjadi usahawan. Dengan ganjaran cashback yang berterusan apabila membeli belah di PG Mall, para pembeli akan menikmati 'Forever Cash Back' sehingga 3.5% apabila membuat referral PG Mall lengkap dengan pembelian di mana-mana media sosial ataupun platform media yang lain.

Shopping Online Murah Di PG Mall
Lebih banyak referral, lebih banyak cashback pembeli akan dapat. Kempen Shop-Share-Earn ini, pasti membuatkan ramai pembeli berkejar-kejar untuk kumpul cashback. Banyak untung kalau ini macam. 

Shopping Online Murah Di PG Mall



PG Mall kelihatan seperti platform shopping online yang lain, namun ia juga menggalakkan pembeli yang shopping di PG Mall untuk menjadi usahawan bagi menggalakkan pembukaan perniagaan di PG Mall ini.

Wow Store PG Mall Barangan Ori Diskaun Sehingga 15%!

Ini IQ macam tak percaya sangat tapi nak tak nak kena percaya jugak. Barangan ori ada diskaun sehingga 15% di Wow Store PG Mall?? Menarik sangat tu! Setiap store yang terlibat akan berikan diskaun sehingga 15% untuk barangan yang terpilih dan juga pada setiap pembelian minima. Lagi banyak pembelian, lagi banyak diskaun yang korang akan dapat! Wow! Memang patut namanya Wow!

Shopping Online Murah Di PG Mall

Setiap bulan store yang terlibat akan bertukar dan tawaran diskaun yang diberikan kekal sehingga 15% jugak. So, kena rajin-rajinlah jenguk PG Mall ni, kot-kot ada hari baik bulan baik muncul, store favourite korang akan ada diskaun kaw-kaw punya. Rugi la kan kalau tak grab? Penghantaran percuma juga ditawarkan pada store yang terpilih. Jimat postage dah kat situ kan? 
Shopping Online Murah Di PG Mall
Sale dekat Wow Store ni jugak bertambah Wow apabila menjelang hujung minggu. Alaahh, hujung minggu santai-santai mengadap handphone apa salahnya cuci mata sambil cuci poket dekat PG Mall kan? Kot-kot tetiba baru teringat vakum habuk dah rosak, boleh la terus order dekat PG Mall ni. Harga yang ditawarkan pada hujung minggu pun berbaloi-baloi. Rugilah sapa tak grab.

HotDay Sale Tawaran Menarik Dengan Harga Hebat!

Shopping Online Murah Di PG Mall

Setiap hari ada Sale di PG Mall yer semua. Haihh..makin kempis la poket suami IQ macam ni. Eh eh eh, lupa ke PG Mall ada cashback? Jadi, lagi untung kalau shopping banyak-banyak dekat PG Mall ni sebab lebih banyak kita berbelanja, lagi banyak cashback yang ditawarkan. 

So, bila muncul je pukul 10 pagi, 4 petang dan 9 malam, silalah mengadap PG Mall sebab harga yang terendah ditawarkan bermula dengan harga 39sen !! Murah sangat la kan? Tisu poket pun dah cecah seringgit sekarang. So, apa yang menarik dengan HotDay Sale ni, korang kena la tunggu tiga waktu penting dalam PG Mall ni. Pastikan terpacak depan handphone atau laptop yer. Jaminan diskaun sehingga 80% setiap hari yer. Ya Allah, dugaan betul kalau masuk PG Mall ni lama-lama.
Shopping Online Murah Di PG Mall

Kempen Love You 3000 

Shopping Online Murah Di PG Mall

PG Mall sekarang sedang mengadakan kempen Love You 3000 di mana dengan setiap pembelian minimum RM30 dan ke atas, korang semua berpeluang untuk memenangi hadiah berupa C-Wallet sebanyak RM3000. Banyak tu RM3000, kalau IQ dah lost nak beli apa kat PG Mall ni. 

Pemenang akan diumumkan setiap dua minggu iaitu pada setiap 15hb dan 30hb dalam setiap bulan dengan mengambil kira pembelian pada sepanjang 2 minggu tersebut melalui cabutan bertuah. Mana tahu kan? Tuah ayam di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Kalau terlebih tuah, share-share la dengan IQ juga yer.

APA YANG KORANG TUNGGU LAGI? DOWNLOAD LA APPS PG MALL SEKARANG!

Macam mana nak download? Korang ambik phone korang, pergi dengan Apps Store ataupun Play Store, download PG Mall. Dan kalau korang first time nak daftar, pastikan korang dapat code referral untuk korang beri pada kenalan dan kaum keluarga korang untuk dapatkan cashback. Pastikan dorang klik link referral korang untuk mulakan shopping dengan PG Mall tau!

Jom shopping dengan selamat di PG Mall, hanya perlu klik dan bayar, barang akan sampai terus ke rumah korang. Lagi banyak shopping, lagi banyak cashback korang dapat nanti!

Klik link untuk terus shopping dengan PG Mall: https://pgmall.my/home

Lawati media sosial PG Mall untuk info terkini.



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Wowstore #Loveyou3k

Post a Comment

6 Comments

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)