Advertisement

Responsive Advertisement

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Kembalikan Keyakinan Setiap Wanita

Kalau bercerita tentang hormon wanita, mesti ramai yang tahu bagaimana ianya memberi satu kesan kepada setiap wanita. Salah satunya menjadikan kulit gelap daripada kulit biasa. Apatah lagi di kawasan yang sensitif seperti kawasan intim. Sudah pasti menjadi mimpi ngeri untuk seorang wanita kan apatah lagi jika sudah punyai suami. Keyakinan diri mesti menurun melihatkan diri sudah tidak seperti dahulu lagi.
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Kembalikan Keyakinan Setiap Wanita
Kini korang tak perlu rasa kurang keyakinan diri lagi, kerana Sumber Ayu telah mengeluarkan satu produk terbaru yang dapat mencerahkan kawasan intim korang. Dengan estrak licorice, bengkoang dan susu, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White bakal membuat korang tersenyum lebar selepas menggunakannya.

3 estrak pemutih yang digunakan membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit. Estrak licorice sudah digunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana berkesannya ia untuk mendapatkan tona kulit yang cerah. Bengkoang yang mengandungi vitamin B1 dan C memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula bermanfaat bagi mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata sekaligus mencerahkan kulit.

pH Normal Yang Memberikan Keselesaan Kepada Pengguna
Bercerita tentang pencuci feminin ni, semestinya ianya harus mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH di antara 3.5 hingga 4.5 bagi memberi tahap keselesaan yang lebih kepada golongan wanita pada zaman kini. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White pula mengandungi tahap pH 3.5 yang berada di tahap normal lingkungan pH normal pencuci feminin. Ia mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan juga kegatalan di bahagian intim.

Kalau korang nak tahu, selain kayu rapet dan estrak manjakani yang menjadi ramuan tradisional, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini digandakan kuantitinya bagi memberikan faedah yang lebih kepada pengguna Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White. Kayu rapet dan estrak manjakani dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan memberikan keyakinan kepada setiap wanita.
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Kembalikan Keyakinan Setiap Wanita

Halal Digunakan?
Selain itu, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga bebas alergen dengan mempunyai wangian yang sederhana serta memberikan kesegaran sepanjang hari bagi pengguna yang berkulit sensitif. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga diiktiraf halal bagi pengguna beragama Islam yang ingin menggunakannnya.

Secara keseluruhan gabungan ramuan yang digunakan, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White  dapat mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit baru. Selain itu, dapat mengetatkan kawasan feminin dan juga mengawal tahap pH di sekitarnya.
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Kembalikan Keyakinan Setiap Wanita
Harganya Pula?
Kalau korang teringin mencuba, korang boleh dapatkannya di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi dengan harga yang sangat berbaloi. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White didatangi dengan dua saiz iaitu 90ml dengan harga RM9.20 dan 200ml dengan harga RM15.50. Murah kan? Botol besar mungkin boleh digunakan di rumah dan botol bersaiz kecil boleh dibawa untuk travel. Mudah!

IQ dah ada dua saiz produk Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White . Baunya sangat soft dan sangat selesa ketika menggunakannya. Tak rugi kalau korang juga mencuba Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White ni. Pasti berpuas hati.

SUMBER AYU adalah rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dibawakan kepada korang oleh WIPRO UNZA.

Post a Comment

3 Comments

  1. bau pun wangi.. suka pki sumber ayu..

    ReplyDelete
  2. Best kan! Dah pakai few months dah and sangat puas hati!

    ReplyDelete
  3. jenama yang dikenali sejak dahulu lagi..

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)