Advertisement

Responsive Advertisement

Bersahur Dengan Surya S Great Grain Jadi Lebih Mudah Dan Berkhasiat!

Sebelum ni korang mesti tahu yang IQ aktif beriadah, aktif dalam menjaga berat badan dan kesihatan IQ namun sejak kembali berumah tangga, aktiviti beriadah mengeluarkan peluh agak terhad di samping komitmen kerja baru yang agak sibuk. Memang IQ tak ada masa yang cukup untuk melakukan aktiviti mengeluarkan peluh dan juga makan makanan yang mudah didapati dan dimasak sahaja.

Namun IQ tahu, IQ sepatutnya mengekalkan kesihatan IQ apatah lagi keluarga IQ yang sentiasa memerlukan IQ sebagai isteri dan juga ibu. IQ perlu kekal sihat untuk terus cergas dan cerdas dalam menjalankan tanggungjawab IQ.

Surya S Great Grain?
Bersahur Dengan Surya S Great Grain Jadi Lebih Mudah Dan Berkhasiat!

Dan dalam bulan Ramadhan ni, IQ berpeluang mencuba satu produk daripada Surya Malaysia iaitu Surya S Great Grain (SSGG). SSGG ni dikatakan mampu mengekalkan tenaga untuk melakukan aktiviti seharian di bulan puasa di samping memberi pelbagai khasiat daripada 18 jenis bijirin yang terdapat di dalamnya. 18 jenis bijirin kau. Banyak tu! Teruja pulak IQ nak cuba.

Bersahur Dengan Surya S Great Grain Jadi Lebih Mudah Dan Berkhasiat!


Sahur Lebih Mudah Dengan Surya S Great Grain
Sahur menjelma, IQ terlambat bangun!! Alamak! Lagi 15 minit tiba waktu Imsak. IQ memang jadi pening kalau terbangun lambat untuk bersahur ni. Apatah lagi nasi lupa nak masak sebelum tidur. Si suami pun sama pening nak makan apa. Terus nampak SSGG atas meja. Haaa! Jalan penyelesaian untuk sahur ekspress sudah ada!

Bersahur Dengan Surya S Great Grain Jadi Lebih Mudah Dan Berkhasiat!

IQ ambil 2 sachet SSGG dan tuangkan dalam 2 biji mug. Bancuh SSGG dengan air suam. Kacau SSGG sehingga betul-betul sebati. Disebabkan SSGG ni mengandungi multi-bijirin, semestinya SSGG bukanlah seperti air biasa yang cair. Ianya pekat kerana kaya dengan sumber serabut diet yang buatkan korang rasa kenyang sepanjang hari. Memang pilihan terbaik untuk seisi keluarga.

Bersahur Dengan Surya S Great Grain Jadi Lebih Mudah Dan Berkhasiat!

Seharian IQ berpuasa, memang perut rasa selesa walaupun tak makan nasi pada waktu sahur dan cuma ambil SSGG. Kalau macam ni, memang sesuai la IQ ambil SSGG untuk kekalkan berat badan IQ meskipun IQ tak bersenam. Mudahnya! Perut rasa kenyang, berat badan pun boleh turun atau kekal maintain. Kan?

Kalau korang teringin nak cuba SSGG ni, korang boleh cari di cawangan Watson, butik Himalaya, farmasi yang terpilih dan juga Shopee!

Maklumat lanjut korang boleh layarinya di sini;

Post a Comment

1 Comments

  1. Try juga bersahur dgn SGG ni, nasib baik rasanya tak muak. So, dapatlah habiskan secawan. Hehe.

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)