Monday, May 21, 2012

Nak Tukar URL Blog?

salam semua..

IQ bercadang nak tukar URL blog nih….sebab nak selarikan dengan nama blog…so, apa pendapat korang? dan apa efek nya kalau IQ tukar URL blog nih? IQ nak tahu jugak apa kesannya sebab IQ tak nak kehilangan folower~ sob sob sob…

tolong tinggalkan pendapat anda di ruangan komen yer!

terima kasih!

bai…

*** laptop IQ sekarang tak ley on lame-lame dah…sob3…

3 comments:

  1. haa. sy pun tak tau apa akibatknya kalau tukar url. sy baru je berblogging ni. hehehh

    ReplyDelete
  2. kura tak bagi pendpat yang bernas

    ReplyDelete
  3. rasenya xefek followers.sbb rsenye bile readers klik blog IQ guna url lme,blogger akn automatic redirect ke url baru IQ,


    tpi actlynot so sure jgk..heeee

    ReplyDelete

Komen Sepatah Dua Kata