Sunday, March 13, 2011

cOnTeSt : DuLu LaIn, SeKaRaNg LaIn

ini contest memang menarik minat IQ laa! tambah2 pembuat contest ni macam IQ..pipi berlubang..hehe..nama pembuat contest ni pun pipi berlubang..unik bukan?? hehe..
IQ sebenarnya nak mintak satu permintaan..boleh tak, nak join dua2 kategori tu cik pipi berlubang? plz!! plz! I’m begging u! kalau tak boleh, ambik pilihan pertama tau..hehehe…
pilihan pertama : kategori umur
dulu
ini banner contest untuk kategori umur..[klik gambar untuk sertai]
gambar yang IQ nak taruhkan..
dulusekarang
okeh..nak kena cerita sket apa yang lainnya..ehem2…
first yang lain dari segi saiz la..dulu tinggi tak sampai pinggan ummi..sekarang memang da terlebih tinggi da dari ummi..ummi je..hehe..abah belum ag..
second…mata! mata IQ mase kecik lagi besar dari sekarang! sekarang da makin sepet ekoran memakai cermin mata…
third…pipi berlubang! hehe..bukan tuan pembuat contest yer…IQ sendiri ada pipi berlubang tapi makin besor makin ilang lak lubangnye..da tertimbus kot..haha! =P mungkin dalam gambar tak nampak sangat..tapi kenyataannya benar! sila rujuk family IQ..hehe
pilihan kedua : kategori stail
dulu1
banner contest untuk kategori stail [klik gambar untuk sertai]
gambar yang IQ nak taruhkan..
dulusekarang1
untuk gambar ni…IQ nak komen sket je…stail2 nih IQ bese2 je..namun IQ rasa IQ berubah jugak dari segi fesyen..mengikut edaran masa…tak dinafikan! manusia berubah mengikut peredaran masa! betul kan? kalau dulu tak reti langsung nak matchkan baju..sekarang da pandai…hehe..
IQ mau tag tiga calon pemenang iaitu Jasmadi Syah [blogger baru], Nanabella, dan Miss Galaticos
ok! done! hehe…
see ya!
*** lapor la..lapor! da lame orang tak banje makan..hehe

2 comments:

  1. Hehehhe..
    Sama je zaman ribena dulu dgn sekarang..hehee

    ReplyDelete

Komen Sepatah Dua Kata