Friday, December 10, 2010

cAmErOoN hIgHlAnDs

owh…ok…aku nak jelaskan sket di sini…melihatkan pada tajuk tu pun da tau bukan apa aktiviti terbaru aku kan? hee..Alhamdulillah…ada jugak aktiviti yang terluang untuk aku dan family pada musim-musim cuti sekolah nih…Abg long aku dengan berbesar hati mengajak kitaorang pergi ke cameroon..first tyme pergi nih! ok…aku memang jakun…aku kan orang miskin..tak mampu nak gi jauh-jauh…sekarang pun dapat pergi pun atas ehsan orang lain..shian kan? huhu…huhu

mls nak tulis banyak2…nak letak gambar banyak-banyak je buley? hehe…

DSC09116DSC09127DSC09134DSC02088DSC09148DSC09155DSC09156DSC09159DSC02135DSC09163DSC09181DSC09178DSC09171

DSC09173DSC09184DSC09200DSC09204DSC09210DSC09214DSC09266DSC09246DSC09265DSC09276DSC09277DSC09281DSC09288DSC02192DSC02193DSC02194DSC02196

 

ok…da habes…kalu aku letak semua gambar dalam ni, mesti semua orang tak nak tengok da…yang penting, besh sangat bila dapat pergi ke kilang teh BOH…huhu~~

ok la…chaw!

2 comments:

  1. wow.. sonok nmpak.. svernier kat ak da x?.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. bila da cuti, duit kopak seyhh~~ ni pun aku xbeli pape....family je tanggung~~ ngee~

    ReplyDelete

Komen Sepatah Dua Kata